Бориславська міська рада оголошує конкурс на заміщення вакантних посад

Бориславська міська рада оголошує конкурс на:

  • заміщення вакантної посади головного спеціаліста служби управління персоналом, інспектора праці міської ради – 1 особа.

Вимоги до кандидатів на посаду головного спеціаліста служби управління персоналом, інспектора праці міської ради: громадянство України, вільне володіння державною мовою, вища юридична або економічна освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста. Стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року чи стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років, вміння працювати на комп’ютері з відповідними програмними засобами;

  • тимчасове заміщення вакантної посади, спеціаліста 1 категорії відділу земельних відносин управління комунальної власності, земельних відносин та архітектури міської ради, на час відпустки для догляду за дитиною або до фактичного виходу на роботу основного працівника – 1 особа.

Вимоги до кандидатів на посаду спеціаліста 1 категорії відділу земельних відносин управління комунальної власності, земельних відносин та архітектури міської ради: базова вища юридична або в галузі земельних відносин освіта за   освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра. Без вимог до стажу роботи. Вміння працювати на комп’ютері з відповідними програмними засобами.

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:

  • Заяву встановленого зразка;
  • Заповнену особову картку (форма П-2ДС) з відповідними додатками (трудова діяльність, автобіографія);
  • Дві фотокартки розміром 4*6 см;
  • Копії документів про освіту, підвищення кваліфікації тощо ;
  • Декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік
  • Копію документа, який посвідчує особу ( паспорт)
  • Копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних).

Під час проведення конкурсу кандидати складають письмовий іспит.

Додаткову інформацію щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці можна отримати у начальника служби управління персоналом міської ради Альони Хомич (тел.:4-20-25) та начальника відділу земельних відносин управління комунальної власності, земельних відносин та архітектури міської ради Галини Подоляк (тел.. 4-30-42).

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з 22 січня 2021 року, дати опублікування оголошення, за адресою: вул. Шевченка, 42, м. Борислав, кабінет №33, адмінприміщення міської ради (тел: 5-41-04).