Хто і за чим звертається до служби зайнятості?

На перший погляд, відповідь на це запитання очевидна – за роботою. Але, реєстратори центрів зайнятості знають набагато більше😮 адже зустрічають клієнтів та першими спілкуються з ними. Про це також відомо і мені як директору Бориславської міської філії Львівського обласного центру зайнятості, бо періодично виконую функції реєстратора.
Зранку, в один з таких днів, до нас завітав молодий чоловік, який одразу ж підійшов до стенду з вакансіями та почав зосереджено їх вивчати. 👏З найкращими намірами я підійшла та запропонувала допомогу в опрацюванні великого обсягу інформації, розміщеної тут. Дуже швидко зав’язалась предметна розмова щодо вибору бажаного місця праці. Дізнавшись про те, що пан Олег, володіє багатьма професіями, я спробувала зорієнтувати його на потреби місцевого ринку праці та порекомендувала декілька варіантів для працевлаштування. Мій візаві зізнався, що ніколи раніше не звертався до служби зайнятості, адже вже багато років працює за кордоном, і для нього приємною несподіванкою виявились нові можливості для заробітку в Україні. З інтересом поставився до інформації про шанс безкоштовно для безробітних, здобути нову професію в Центрах професійно-технічної освіти служби зайнятості або участі в громадських роботах як додаткового джерела доходу. А ще багато говорили про електронні сервіси служби зайнятості та сучасний рівень обслуговування. Сподіваюсь, що отримані відомості про перспективи зайнятості, позитивно вплинуть на прийняття ним рішення про повернення додому.
Не такою продуктивною, якби хотілось, виявилась розмова з наступною клієнткою. Жінка мала на меті реєстрацію в службі зайнятості задля отримання довідок щодо призначення державних соціальних виплат. Але, не все так просто як здавалось. Молода мама є заручником складної життєвої ситуації😔, тому думка про роботу їй просто не приходила до голови. Ми спробували поговорити про те як можна вийти з такого «глухого кута». В результаті, співрозмовниця обіцяла подумати про можливість скористатись послугами кейс-менеджера, який шукаючи варіанти працевлаштування, сприятиме вирішенню проблем, що перешкоджають цьому.
Вкотре переконуюсь, що робота реєстратора дуже важлива ‼️та аж ніяк не зводиться тільки до функції «зареєструвати» особу в базі даних, хоча це так само потрібно. А ще, в цей день я знову пересвідчилась, що саме ті клієнти, котрі заходять почерпнути інформацію про роботу, найчастіше не беруть з собою документів для реєстрації. Та для нас головне, що вони заходять, бо вбачають в тому користь. Повірте, що в даний час служба зайнятості має чималі можливості щодо підбору варіантів для відновлення чи зміни трудової діяльності кожному охочому😎

Галина Цибенко
Директор БМФ ЛОЦЗ