Конкурс на тимчасове заміщення вакантної посади головного спеціаліста відділу комунального майна управління комунальної власності, земельних відносин та архітектури міської ради

Бориславська міська рада оголошує конкурс на тимчасове заміщення вакантної посади головного спеціаліста відділу комунального майна управління комунальної власності, земельних відносин та архітектури міської ради, на час відпустки для догляду за дитиною або до фактичного виходу на роботу основного працівника – 1 особа.

Вимоги до кандидатів: громадянство України, вільне володіння державною мовою, повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, вміння працювати на комп’ютері, стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або на державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року чи стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років.

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:
• Заяву встановленого зразка;
• Заповнену особову картку (форма П-2ДС) з відповідними додатками (трудова діяльність, автобіографія);
• Дві фотокартки розміром 4*6 см;
• Копії документів про освіту, підвищення кваліфікації тощо ;
• Декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік;
• Копію документа, який посвідчує особу ( паспорт);
• Копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних).

Під час проведення конкурсу кандидати складають письмовий іспит.

Додаткову інформацію щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці можна отримати у начальника управління комунальної власності, земельних відносин та архітектури міської ради І.Клонцак (тел.:4-30-32).

Документи приймаються протягом 30 календарних днів від дати опублікування оголошення, за адресою: м. Борислав, вул. Шевченка, 42, кабінет №33, тел: 5-41-04

Оголошення розміщено в народному часописі «Нафтовик Борислава » від 23 серпня 2019р. №69-70(9007-08)

Spread the love
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •