ЦНАП
Контакти, режим роботи
e-mail: cnap.boryslav@gmail.com
АДРЕСА: м.Борислав, вул.Шевченка, 42, Бориславська міська рада
Графік прийому суб’єктів звернень у ЦНАП
(прийом та видача документів):
Прийомні дні | Години прийому |
Понеділок | 08.00 – 16.00 |
Вівторок | 08.00 – 16.00 /17.00 – 20.00 |
Середа | 08.00 – 16.00 |
Четвер | 08.00 – 16.00 |
П’ятниця | 08.00 – 15.00 |
Перелік адміністративних послуг та інформаційні картки
1. Надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки
5. Надання дозволу на проведення експортної грошової оцінки земельної ділянки
7. Надання дозволу на поновлення договору оренди землі
10. Рішення про продаж земельних ділянок державної та комунальної власності
12. Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з державного земельного кадастру
13. Внесення до державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку
16. Державна реєстрація обмежень у використанні земель, з видачею витягу
27. Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки
30. З видачі ветеринарних документів:
32. Видача висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи
33. З видачі дозволу на проведення заходів із залученням тварин (уже не надається)
36. З державної реєстрації змін до відомостей про відокремлений підрозділ юридичної особи
38. З державної реєстрації припинення відокремленого підрозділу юридичної особи
40. З державної реєстрації припинення громадського об’єднання в результаті його ліквідації
41. З державної реєстрації припинення громадського об’єднання в результаті його реорганізації
42. З державної реєстрації рішення про виділ громадського об’єднання
43. З державної реєстрації рішення про відміну рішення про припинення громадського об’єднання
44. З державної реєстрації рішення про припинення громадського об’єднання
45. З державної реєстрації створення відокремленого підрозділу юридичної особи
46. З державної реєстрації створення громадського об’єднання
48. Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу юридичної особи
49. Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу юридичної особи
50. Державна реєстрація фізичної особи – підприємця
52. Державна реєстрація юридичної особи
53. Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її ліквідації
55. Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи
57. Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна
58. Державна реєстрація іншого речового права на нерухоме майно
59. Державна реєстрація права власності на нерухоме майно
60. Внесення запису про скасування державної реєстрації прав
61. Надання інформаційної довідки з державного реєстру речових прав на нерухоме майно
62. Скасування записів державного реєстру речових прав на нерухоме майно
66. Реєстрація місця проживання особи
Зразок заяви про реєстрацію місця проживання малолітньої дитини
Бланк заяви про реєстрацію місця проживання малолітньої дитини
67. Зняття з реєстрації місця проживання особи
68. Реєстрація місця перебування особи
69. Оформлення та видача довідки про реєстрацію місця проживання або перебування особи
72. Взяття на облік осіб, які потребують поліпшення житлових умов
73. Видача посвідчень батьків та дитини з багатодітної сім’ї
74. Надання містобудівних умов та обмежень для проектування об’єкту будівництва
75. Дозвіл на розміщення зовнішньої реклами
78. Присвоєння та зміни поштових адрес об’єктам нерухомого майна на території м. Борислава
80. Надання висновку про можливість заміни існуючої чи встановлення нової огорожі
Адміністративні послуги: спрощений доступ через пошту
Для забезпечення спрощеного доступу громадян, суб’єктів господарювання до надання їм адміністративних послуг повідомляємо, що 14 серпня 2013 року було затверджено Регламент взаємодії між відділенням поштового зв’язку ЦПЗ №3 Львівської дирекції УДДППЗ “Укрпошта” та Бориславською міською радою.
Розпорядчі документи
Нормативні документи:
Нормативно-правові акти Бориславської міської ради:
- Рішення міської ради від 28.03.2019 року № 1792 “Про затвердження переліку адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг Бориславської міської ради”
- Додаток до рішення міської ради від 28.03.2019 року № 1792 “Про затвердження переліку адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг Бориславської міської ради”
- Рішення міської ради від 05.11.2013 року № 1144 “Про утворення Центру надання адміністративних послуг Бориславської міської ради та затвердження Положення про нього”
- Рішення міської ради від 05.11.2013 року № 1143 “Про утворення відділу надання адміністративних послуг Бориславської міської ради, затвердження положення про нього та внесення змін до структури і штату міської ради та її виконавчих органів”
- Рішення міської ради від 29.09.2016 року № 359 “Про затвердження переліку адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг Бориславської міської ради”
- Додаток до рішення міської ради від 29.09.2016 року № 359 “Про затвердження переліку адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг Бориславської міської ради”
- Рішення міської ради від 29.09.2016 року № 358 “Про внесення змін та доповнень у додатки до рішень міської ради від 05 листопада 2013 року № 1143, від 05 листопада 2013 року № 1144, від 03 листопада 2014 року № 1295”