Звертайтесь за перерахунком пенсії через Веб-портал електронних послуг ПФУ

З липня 2019 року Пенсійним фондом України запроваджено опрацювання звернень за призначенням (перерахунком) пенсій, поданих через Веб-портал електронних послуг, за принципом «одне відвідування». Відтепер громадяни, які авторизувалась на Веб-порталі Пенсійного фонду України за допомогою електронного цифрового підпису (ЕЦП), мають можливість заповнити звернення на призначення (перерахунок) пенсії, підписати його ЕЦП та надіслати до Пенсійного фонду України. При цьому, громадянам надається екранна форма звернення на призначення (перерахунок) пенсії.

Для оформлення звернення необхідно вказати персональні дані: податковий номер, прізвище, ім’я, по батькові, дату народження, дані документа, що посвічує особу (тип документу, серія та номер) тощо.

При цьому, якщо громадяни виявляють бажання отримати пенсійне посвідчення, то до обов’язкових документів, скан-копії яких повинні додаватися до звернення на призначення (перерахунок) пенсії, додатково подається ще перелік документів, необхідних для реєстрації звернення на пенсійне посвідчення.

Звернення, відправлене до Пенсійного фонду України, автоматично обробляється у його структурних підрозділах, а на Веб-порталі користувач може відстежувати стан обробки свого звернення – в режимі перегляду всіх звернень, поданих особою до ПФУ.

Після призначення пенсії громадяни отримають СМС-повідомлення про запрошення на особистий прийом у фронт-офісі Пенсійного фонду для фізичної ідентифікації та перевірки справжності поданих документів.

Запровадження нових електронних сервісів Веб-порталу Пенсійного фонду України та розширення їхнього функціоналу спростить процедури взаємодії громадян з Пенсійним фондом та сприятиме вдосконаленню якості їх обслуговування.

Spread the love
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •