Електронні петиції
Розділ підготовлено на основі проєкту Статуту Бориславської міської територіальної громади, який перебуває на етапі розроблення і обговорення. Остаточна редакція розділу буде опублікована після його затвердження. З етапами розроблення і затвердження Статуту можна ознайомитись за посиланням.
Електронна петиція – це особлива форма колективного звернення громадян до органів місцевого самоврядування, що здійснюється через офіційний вебсайт міської ради або вебсайт громадського об’єднання, на якому здійснюється збір підписів на підтримку електронної петиції, щодо будь-якого питання, віднесеного до повноважень органів місцевого самоврядування.
Електронна петиція розглядається з моменту збору на її підтримку не менш ніж 100 підписів громадян. Термін збору підписів не більше 60 днів з дня оприлюднення петиції.
Електронна петиція, яка адресована міській раді, розглядається міською радою на наступній черговій сесії з обов’язковим запрошенням автора (ініціатора) петиції з правом на виступ. Розгляд міською радою електронної петиції здійснюється відповідно до закону, цього Статуту, регламенту міської ради, що визначають порядок підготовки і розгляду питань порядку денного на сесії міської ради. Електронна петиція з результатами голосування за неї долучається до супровідної документації проєкту рішення міської ради і надається для ознайомлення депутатам міської ради.
Електронна петиція підлягає обов’язковому розгляду з прийняттям відповідного рішення органами місцевого самоврядування, яким вона адресована, протягом 30 календарних днів з дня, коли вона набрала необхідну кількість голосів.
Електронні петиції, документи, матеріали, проєкти та акти органів та посадових осіб місцевого самоврядування, а також пов’язана з ними інформація розміщується на офіційному вебсайті міської ради.
Порядок подання та розгляду електронних петицій до міської ради та її виконавчих органів визначається законом, Статутом та Положенням про електронні петиції в Бориславській міській територіальній громаді.