Звернення громадян
Громадяни України мають право звернутися до органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій комунальної форми власності, посадових осіб відповідно до їх функціональних обов’язків із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їх статутної діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення.
Порядок звернення громадян регулюється Законом України “Про звернення громадян”.
Звернення може бути усним чи письмовим (в тому числі електронним).
Усне звернення викладається громадянином на особистому прийомі (графік прийому громадян).
Відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян», у письмовому зверненні має бути зазначено:
- прізвище, ім’я, по батькові,
- місце проживання громадянина,
- суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.
- в електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку.
Щоб Бориславська міська рада розглянула письмове звернення, письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.
Звернутися з офіційним письмовим зверненням можна, подавши його особисто або надіславши його на поштову адресу Бориславської міської ради: вул.Шевченка, 42, м.Борислав, Дрогобицький район, Львівська область, 82300.
Електронне звернення можна надіслати на електронну поштову адресу: el-zv@boryslavrada.gov.ua
Електронне звернення може бути підписано кваліфікованим електронним підписом (не є обов’язковим) або повинно бути візуальним відображенням паперового документа в електронній формі, отриманим шляхом сканування (фотографування) звернення, оформленого на папері з підписом заявника із зазначенням дати.
Ознайомитися із результатами аналізу та узагальненням роботи зі зверненнями громадян, що надійшли на ім’я міського голови можна на сторінці — Узагальнені дані щодо звернень громадян