На вул. Івасюка розпочали заміну водогону, заплановано провести капремонт дорожнього покриття

Сьогодні, 13 листопада, в м. Бориславі на вул. Івасюка розпочато роботи із реконструкції системи водопостачання – заміни металевого зношеного водопроводу на поліетиленовий. Передбачається прокладання близько 500 м нових водопровідних труб різного діаметру, улаштування оглядових колодязів, встановлення нової запірної арматури, пожежних гідрантів з подальшим перепідключенням абонентів.

Як розповіли в управлінні ЖКГ та Е міської ради, заміна здійснюється в рамках реконструкції мережі водопостачання так званої “банської лінії”, яку розпочали ще минулого року з вул. Куліша та пров. Тихого та продовжили вул. Січових Стрільців.

Роботи спрямовані на реконструкцію трубопроводу є вкрай необхідними, бо саме заміна зношених труб є пріоритетним завданням у роботі для забезпечення безперебійного водопостачання мешканцям.

Міський голова Ігор Яворський зазначив: «За останніх п’ять років для стабілізації ситуації з водопостачання проведено колосальний об’єм робіт: замінено понад 40 км водяних мереж, відремонтовано обладнання на насосній станції, замінено систему знезараження води, введено в експлуатацію додаткові резервуари чистої води, змонтовано на водопроводах регулятори тиску, встановлено частотні регулятори і т. д.. Так, на даному етапі є ще багато проблем – не на всіх вулицях у місті водопостачання є вже задовільним, але водночас із цим переважають результати, яких вдалось досягнути: стабільна робота водопостачальної організації, жодного відключення від споживання електричної енергії, систематична щоденна подача води та вже зараз цілодобове водопостачання в окремих мікрорайонах міста. Робота в цьому напрямку продовжується й надалі, та буде тривати до остаточного вирішення проблеми».

Заміна водогону також дасть можливість розпочати роботи із капітального ремонту дорожнього покриття на вулиці Івасюка.

«Питання капремонту цієї ділянки дороги є досить актуальним. Та перш ніж розпочати дорожні роботи необхідно навести лад із підземними комунікаціями, – наголосив Ігор Романович. – Тому спочатку буде замінено старий водогін, а вже після цього – відновлення дорожнього покриття. Лише такий підхід гарантуватиме якісний тривалий результат на добрий десяток років».