Квиток за проїзд – гарантія захищеності пасажира
У будь-якій сфері обслуговування клієнт завжди бажає отримати відповідний рівень наданих послуг, а також гарантію захисту своїх прав, як споживача. Мало хто знає, що згідно із Законом України “Про автомобільний транспорт”, кожен пасажир маршрутного автобуса зобов’язаний мати при собі квиток, який не лише засвідчує оплату вартості проїзду, а й дає можливість кожному долучитись до прозорості роботи перевізників.
Та важливим є і те, що квиток – це страховка пасажира у разі нещасного випадку, якщо автобус потрапить у ДТП й пасажир зазнає травм. В такому випадку витрати на лікування та реабілітацію сплачуватиме винуватець ДТП. А довести отриману шкоду здоров’ю внаслідок аварії можна лише пред’явивши квиток на проїзд.
Зі свого боку фірма-перевізник також зацікавлена в тому, аби кожен пасажир отримав на руки квиток, бо саме так ведеться облік зароблених підприємством грошей. Коли ж квиток залишається у водія, то він сам вирішує – забрати Ваші гроші собі чи таки віддати роботодавцеві. А від цього рішення залежить й ціна за проїзд.
Тому, шановні пасажири, вимагайте квиток у водія і зробіть Ваше обслуговування якісним та відповідальним.