Конкурс на заміщення вакантної посади начальника відділу доходів фінансового управління
Бориславська міська рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади начальника відділу доходів фінансового управління міської ради – 1 особа.
Вимоги до кандидатів: громадянство України, вільне володіння державною мовою, повна вища економічна освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та державній службі на керівних посадах не менше 3 років або при необхідності (виходячи із виконання виконавчим органом основних завдань та функцій) стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управління не менше 4 років, вміння працювати на комп’ютері.
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:
- Заяву встановленого зразка
- Заповнену особову картку (форма П-2ДС) з відповідними додатками (трудова діяльність, автобіографія)
- Дві фотокартки розміром 4*6 см
- Копії документів про освіту, підвищення кваліфікації тощо
- Декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік
- Копію документа, який посвідчує особу (паспорт)
- Копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних)
Під час проведення конкурсу кандидати складають письмовий іспит.
Додаткову інформацію щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці можна отримати у начальника фінансового управління міської ради Ю.Петріва (тел.:5-00-48).
Документи приймаються протягом 30 календарних днів від дати опублікування оголошення, за адресою: м. Борислав, вул. Шевченка, 42, кабінет №33, тел: 5-41-04
Оголошення розміщено в народному часописі «Нафтовик Борислава» від 15 лютого 2019 р. №12 (8950)