Звіт управління комунальної власності, земельних відносин та архітектури Бориславської міської ради щодо виконання показників бюджетних програм у 2018 році
Управління комунальної власності, земельних відносин та архітектури Бориславської міської ради, на виконання вимог статті 28 Бюджетного кодексу України, подає інформацію на оприлюднення щодо своєї діяльності за минулий рік.
Управління комунальної власності, земельних відносин та архітектури Бориславської міської ради (далі – Управління) – виконавчий орган Бориславської міської ради, утворене відповідно до Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”. Є підзвітнім і підконтрольним міській раді, виконавчому комітету міської ради , міському голові та підпорядкованим секретарю міської ради.
Управління у своїй діяльності керується Конституцією, Законами України “Про місцеве самоврядування в України”, “Про службу в органах місцевого самоврядування”, “Про запобігання корупції”, “Про звернення громадян”, постановами Верховної Ради України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, рішеннями міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, Положенням та іншими нормативними актами. При виконанні покладених на нього функцій, взаємодіє з іншими виконавчими органами Бориславської міської ради, а також з іншими органами державної влади, підприємствами, установами, організаціями та об’єднаннями громадян. Посадові особи, що працюють в управлінні мають повноваження щодо здійснення організаційно-розпорядчих та консультативно-дорадчих функцій.
Основними напрямками роботи управління є:
- організація та проведення у встановленому порядку аукціонів, конкурсів, тендерів, укладання договорів з підприємствами, установами та організаціями, іншими суб’єктами господарювання;
- здійснення повноважень щодо володіння користування та розпорядження об’єктами права комунальної власності, щодо передачі об’єктів права комунальної власності у постійне або тимчасове користування юридичним та фізичним особам, використання цих об’єктів як застави, за дозволом міської ради;
- підготовка матеріалів та внесення пропозицій щодо справляння плати за землю, викупу земельних ділянок для суспільних потреб територіальної громади міста, організації і здійснення землеустрою та моніторингу земель, внесення на розгляд міської ради подання про зупинення рішень та дій, які суперечать законодавству України у сфері регулювання земельних відносин, а також про вжиття заходів щодо поліпшення якості земель.
- підготовка і внесення на розгляд міської ради пропозицій щодо встановлення ставки земельного податку, розмірів плати за користування природними ресурсами, вилучення (викупу), а також надання під забудову та для інших потреб земель, які перебувають у власності територіальної громади міста.
- аналіз стану містобудування, організація розробки містобудівної документації та реалізація відповідно до затвердженої містобудівної документації плану розвитку і забудови міста.
- координація діяльності суб’єктів містобудування щодо комплексного розвитку та забудови міста, поліпшення їх архітектурного вигляду, раціонального використання територій міста.
Протягом 2018 року управління комунальної власності, земельних відносин та архітектури забезпечувало виконання основних завдань та функцій відповідно до чинного законодавства та Положення. Управління комунальної власності, земельних відносин та архітектури було забезпечено дотримання чіткого порядку передачі в оренду майна власності територіальної громади міста та належний контроль за дотриманням орендарем умов договору оренди нерухомого майна, що сприяло підвищенню ефективності його використання, а відтак збільшенню обсягів надходжень від оренди. Планові надходження від орендної плати нерухомого майна до місцевого бюджету у 2018 році передбачались у розмірі 1 250 000 грн. Станом на кінець грудня 2018року загальна сума надходжень від оренди до місцевого бюджету складала – 1 250 932, 00 грн., виконання плану складає 100,07 %, абсолютні показники у порівнянні з аналогічним періодом 2017року зросли на суму близько 100 000 грн.
Проводиться робота з укладення нових договорів оренди нерухомого майна та здійснюється контроль за своєчасною сплатою до міського бюджету орендної плати.
У сфері приватизації у 2018році було проведено всі необхідні організаційні дії для проведення електронних аукціонів з продажу 5 об’єктів нерухомого майна. При плані від приватизації на 2018року – 900 000 грн., відповідно до результатів електронних аукціонів надійшло – 1 939 084 грн.
Проводиться робота щодо реєстрації права власності на нерухоме майно за територіальною громадою м. Борислава. У 2018 році зареєстровано 9 об’єктів нерухомого майна та отримано Витяги з державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права комунальної власності.
Протягом 2018 року відділом земельних відносин управління комунальної власності, земельних відносин та архітектури підготовлено та укладено 15 договорів купівлі – продажу земельних ділянок. Від продажу земельних ділянок під об’єктами нерухомості за 2018 рік поступлення склали 1685 114 грн.
Проведено земельні торги (аукціон) щодо продажу 6 земельних ділянок, (вул.Дрогобицька, вул.Івасюка, вул.С.Коваліва, вул.Ірини Сеник, вул.В.Великого, вул.С.Бандери), від чого до бюджету міста поступили кошти в сумі 1 852 012, 80 грн.
Проведено земельні торги з продажу права оренди земельної ділянки площею 0,3328 га на вул.Дрогобицькій для будівництва багатоповерхової забудови. Поступила річна орендна плата в сумі 30 138,70 грн.
Тим самим бюджет розвитку міста наповнився на суму 3 537 126, 79 грн.
Підготовлено 363 проекти рішень на розгляд сесії Бориславської міської ради та 92 проектів рішень виконавчого комітету.
Підготовлено та затверджено на сесії програму регулювання земельних відносин у місті Бориславі на 2019 – 2021 роки.
В бюджет розвитку міста поступили кошти сплачені забудівниками як пайова участь в сумі 137 446 тис.грн. при запланованих на 2018 рік 85 тис.грн.
Проводилася інвентаризація земельних ділянок та об’єктів нерухомого майна, згідно даних державного реєстру речових прав на нерухоме майно.За результатами проведеної роботи винесено 536 податкових повідомлень-рішень, зокрема:
- 450 ППР по земельному податку на загальну суму 245,0 тис. грн.
- 86 ППР по податку на нерухоме майно на загальну суму 64,0 тис. грн.
Також управлінням складено річний та помісячний розпис доходів, видатків і фінансування загального та спеціального фондів управління на 2018 рік; розпис направлено в управління Державної казначейської служби України у м.Бориславі Львівської області.
Щоквартально подавалися на розгляд звіти про виконання бюджету. Так, на виконання доручення міського голови від 09 січня 2018 року №1 управління комунальної власності, земельних відносин та архітектури Бориславської міської ради надало інформацію щодо економії коштів на 2018 рік, а саме:
- економія від вакантної посади 2-х спеціалістів становить – на суму 6450,00грн. – 1 місяць (січень) ;
- економія від відпустки без збереження заробітної плати 11 працівників – 3350,00 грн. (січень-грудень).
- економія заробітної плати становить 9800,00 грн.
Станом на 01 січня 2019 року по штатному розписі обліковується 10 посадових осіб управління, а також інший персонал – 1 особа , а фактично утримується 9 посадових осіб і 1 особа іншого персоналу. Вакантною є попосада головного спеціаліста відділу комунального майна на час відпустки по догляду за дитиною до досягнення нею 3 років.
Протягом року велась кадрова робота по управлінні комунальної власності, земельних відносин та архітектури. Так за звітний період підготовлено 49 наказів по основній діяльності, 7 наказів по особовому складу, 40 наказів по відпустках, 6 наказів по відрядженнях.
У 2018 році посадовими особами управління проведено щорічне оцінювання виконання посадових обов’язків. За наслідками проведеного оцінювання видано наказ, яким затверджено результати щорічної оцінки.
Фінансування видатків управління комунальної власності, земельних відносин та архітектури здійснювалось за такими напрямами:
- КПКВК МБ 3110160 “Керівництво і управління у сфері комунальної власності” – план кошторисних призначень за загальним фондом – 1436093,00грн.,касові видатки(використано)-1419642.00 грн; за спеціальним фондом 15000,00 грн. – касові видатки – 14937,00 грн.
- КПКВК МБ 3117730 “Здійснення заходів землеустрою” план кошторисних призначень здійснювався за спеціальним фондом 77420,00 грн.; касові видатки 77420,00 грн.
- КПКВК МБ 3117350 “Розробка схем планування та забудови територій” заплановано з урахуванням змін на суму 25000,00 грн., касові видатки не здійснювались, оскільки не проводилось фінансування.
- КПКВК МБ 3117650 “Проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки чи права на неї ” план кошторисних призначень здійснювався за спеціальним фондом у сумі 100000,00 грн., а касові видатки(використано) – 43602,88 грн.
Загальна сума видатків проведена в сумі – 1555601,88 грн., у тому числі за загальним фондом в сумі – 1419642.00 грн., за спеціальним фондом в сумі – 135959,88 грн.
Забезпечено виконання результативних показників за напрямами використання бюджетних коштів за кожною бюджетною програмою. За результатами здійснення оцінки ефективності бюджетні програми управління мають достатньо ефективний рівень виконання.