У Бориславі завершився прийом заявок на конкурс слогану міста

10 лютого завершився прийом пропозицій для конкурсу з відбору слогану для майбутнього бренду м. Борислава. Загалом участь взяли 39 осіб, які запропонували понад 70 варіантів слогану.

Усі подані заявки будуть розглянуті на засіданні робочої групи з розвитку туризму в м.Бориславі. Члени комісії визначать три слогани – фіналісти конкурсу.

«Щиро вдячний усім, хто долучився, за творчі ідеї, активність та любов до рідного міста, – говорить міський голова Ігор Яворський. – Слоган-переможець використовуватиметься під час наступних кроків для розробки логотипу та бренду міста. У цьому процесі сподіваємося також заручитись підтримкою та допомогою наших креативних бориславців, які приєднаються до обговорення та запропонують найкращі варіанти. Зробимо наше місто впізнаваним!»

Loading

Перейти до вмісту