Перейти до основного вмістуПерейти до навігації

Що слід знати єдинникам про застосування реєстраторів розрахункових операцій

Дрогобицький сектор організації роботи організаційно-розпорядчого управління ГУ ДПС у Львівській області нагадує, що з 1 січня 2021 року РРО/програмні РРО повинні застосовувати підприємці-платники єдиного податку другої – четвертої груп, які реалізують:

  • технічно складні побутові товари, що підлягають гарантійному ремонту,
  • ювелірні та побутові вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння;
  • лікарські засоби та вироби медичного призначення;
  • надають платні послуги у сфері охорони здоров’я;

При перевищенні в календарному році обсягу доходу понад 220 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року (тобто обсяг річного доходу, при перевищенні якого РРО застосовується незалежно від виду діяльності, становитиме 220 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої на 1 січня звітного року – такий граничний розмір у 2021 році складе 1 млн 320 тис грн).

З 1 січня 2022 року РРО та/або програмні РРО повинні застосовувати всі фізичні особи-підприємці – платники єдиного податку (крім ФОП-платників єдиного податку першої групи).

Нагадаємо, що до 01.01.2021 року РРО/ програмні РРО повинні застосовувати підприємці – платники єдиного податку другої – четвертої груп у разі:

  • перевищення в календарному році незалежно від обраного виду діяльності обсягу доходу понад 1 млн. грн.;
  • здійснення реалізації технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту, а також лікарських засобів та виробів медичного призначення.

Дрогобицький сектор організації роботи
організаційно-розпорядчого управління
ГУ ДПС у Львівській області

Loading