Фінансове управління інформує
Загальне фінансування з бюджету громади за період з 01 березня 2021 року до 05 березня 2021 року по загальному фонду склало 15861,8 тис.грн., що забезпечило життєдіяльність бюджетних установ, які фінансуються з міського бюджету міста Борислава, в тому числі:
- фінансування оплати праці з нарахуваннями на заробітну плату працівникам бюджетних установ, які фінансуються за рахунок коштів бюджету громади за другу половину лютого склало в сумі 5268,9 тис.грн.;
- фінансування оплати праці з нарахуваннями на заробітну плату педагогічним працівникам загальноосвітніх закладів освіти , оплата праці яких здійснюється за рахунок коштів освітньої субвенції склала в сумі 3753,4 тис.грн.;
- фінансування комунальних підприємств громади склало в сумі 3809,6 тис.грн. (в тому числі: КП «Еко-місто» – 1504,9 тис. грн., КП «Зелений світ» – 339,3 тис.грн.; КП «Бориславсвітло»-155,4 тис.грн., КП «Стоматологічна поліклініка»- 230,0 тис.грн., КП «Надра»- 120,1 тис. грн., КП Радіоредакція «Слово»- 139,0 тис.грн., КНП «Міський парк культури і відпочинку» – 120,0 тис. грн., КЗ «Атлант» – 175,6 тис. грн., КНП «СОК «Нафтовик»- 192,1 тис. грн., фінансування футбольної команди – 71,8 тис. грн., фінансування міської програми по забезпеченню мешканців міста безкоштовними рецептами на відпуск ліків – 117,5 тис.грн., КНП «Центральна міська лікарня м.Борислава»- 643,9 тис. грн.);
- фінансування за спожиті енергоносії та комунальні послуги бюджетними установами, що фінансуються з бюджету міської громади склало в сумі 2377,0 тис.грн.;
- фінансування програм соціального захисту населення склало в сумі 137,0 тис.грн. (в тому числі: надання пільг та муніципальних субсидій з оплати житлово-комунальних послуг – 77,0 тис.грн., надання допомог по розпорядженню міського голови – 60,0 тис.грн.);
- фінансування видатків, щодо оплати за придбані продукти харчування по установах освіти склало в сумі 222,9 тис.грн.;
- фінансування за рахунок субвенції з місцевого бюджету на здійснення підтримки окремих закладів та заходів у системі охорони здоров`я за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету склало в сумі 99,5 тис.грн. (забезпечення мешканців міста препаратами інсуліну);
- фінансування інших видатків склало в сумі 193,5 тис.грн. ( господарські витрати, оплата інших послуг (крім комунальних), оплата відряджень).
Станом на 05.03. 2021 року до міського бюджету за загальним фондом надійшло надходжень в сумі 54946,2 тис. грн., в тому числі:
- податкових та неподаткових надходжень надійшло в сумі 33982,1 тис.грн.;
- офіційних трансфертів з державного бюджету в сумі 20964,1 тис.грн.
В порівнянні з аналогічним періодом минулого року надходження до загального фонду міського бюджету зросли на 4485,8 тис.грн. або 15,2 відсотка.
До спеціального фонду бюджету громади надійшло надходжень в сумі 986,4 тис.грн., в тому числі :
- надходження до екологічного фонду склали 32,0 тис.грн.;
- власні надходження бюджетних установ склали 642,4 тис.грн.;
- кошти від продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення, що перебувають у державній або комунальній власності склали 312,0 тис.грн.
Станом на 05 березня 2021 року фінансовим управлінням міської ради заключено угоду на відпуск інсуліну з ТзОВ «Доброго дня».
Згідно з поданими розрахунками проведено касових видатків за відпущені препарати інсуліну в сумі 193,750 тис.грн.
Залишок коштів на реєстраційному рахунку фінансового управління по бюджету громади на придбання препаратів інсуліну станом на 05 березня 2021 року складає 200,043 тис.грн.
Кредиторська заборгованість станом на 05.03.2021 року з виконання заходів щодо забезпечення мешканців міста препаратами інсуліну відсутня.
Начальник фінансового управління
Юрій ПЕТРІВ