Бориславська міська рада оголошує добір на зайняття вакантної посади державного реєстратора сектору реєстрації відділу надання адміністративних послуг міської ради
Бориславська міська рада оголошує добір на зайняття вакантної посади відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо функціонування державної служби та місцевого самоврядування у період дії воєнного стану».
Назва посади, стосовно якої прийнято рішення про необхідність призначення в період дії воєнного стану.
Державний реєстратор сектору реєстрації відділу надання адміністративних послуг міської ради (5 категорія посад).
Посадові обов’язки:
Здійснює державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно відповідно до Закону, а саме:
1) встановлює відповідність заявлених прав і поданих документів вимогам законодавства, а також відсутність суперечностей між заявленими та вже зареєстрованими правами на нерухоме майно, зокрема:
2) відповідність обов’язкового дотримання письмової форми правочину та його нотаріального посвідчення (у випадках, встановлених законом);
3) відповідність повноважень особи, яка подає документи на державну реєстрацію та сторін (сторони) правочину, згідно з якими відбувається державна реєстрація виникнення, переходу, припинення прав на нерухоме майно, або обтяжень таких прав;
4) відповідність відомостей про нерухоме майно, наявних у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та поданих документах;
5) приймає рішення про державну реєстрацію прав, відмову в такій реєстрації, її зупинення, про державну реєстрацію обтяжень, про скасування запису, погашення запису та внесення змін до запису у Державному реєстрі прав;
6) відкриває і закриває розділи Державного реєстру прав, вносить до них відповідні записи;
7) надає інформацію з Державного реєстру прав, або відмовляє в її наданні у випадках, передбачених Законом «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»;
8) здійснює взяття на облік безхазяйного нерухомого майна;
9) здійснює державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
10) проводить реєстраційну дію (у тому числі з урахуванням принципу мовчазної згоди) за відсутності підстав для зупинення розгляду документів та відмови у державній реєстрації шляхом внесення запису до Єдиного державного реєстру;
11) використовує відомості Державного реєстру актів цивільного стану громадян шляхом безпосереднього доступу до нього під час проведення державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця у зв’язку з її смертю або оголошенням її померлою, а також під час державної реєстрації змін, пов’язаних із зміною складу засновників (учасників) юридичної особи у зв’язку із смертю або оголошенням померлим відповідного засновника (учасника);
12) здійснює оформлення, видачу та засвідчення юридичним особам дублікатів оригіналів їх установчих документів та змін до них.
Умови оплати праці
- посадовий оклад – 8445,00 грн;
- надбавка за ранг;
- надбавка за вислугу років;
- інші виплати, премії – у разі встановлення.
Інформація про строковість призначення на посаду
На період воєнного стану. Після припинення чи скасування воєнного стану, але не пізніше шести місяців з дня його припинення чи скасування, на посади в органах місцевого самоврядування, на які особи призначені у період дії воєнного стану, оголошується конкурс, передбачений відповідним законом. Граничний строк перебування особи на посаді, на яку її призначено у період дії воєнного стану, становить не більше 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.
Освіта та вимоги: громадянство України, вільне володіння державною мовою, вища юридична освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста за напрямом підготовки «Право, стаж роботи у сфері права не менше трьох років або на посаді державного реєстратора чи на іншій посаді, що передбачає виконання функцій державного реєстратора, не менше одного року, успішне проходження спеціальної перевірки діяльності державного реєстратора в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (для державних реєстраторів, щодо яких відповідно до законодавства проводилася відповідна спеціальна перевірка).
Уміння працювати з комп’ютером: досвідчений користувач Microsoft Office (Word, Excel), навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет, знання сучасних технологій з електронного урядування.
Перелік документів, які необхідно надати для участі у доборі на посаду в органи місцевого самоврядування в період дії воєнного стану, в тому числі спосіб подання, адреса та строк їх подання
- Особа, яка бажає взяти участь у доборі, подає резюме, особову картку Форми П-2 ДС, де обов’язково зазначається така інформація: прізвище, ім’я, по батькові кандидата; інформація для зворотного зв’язку (контактний номер телефону, електронна адреса), реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України, дві фотокартки розміром 4*6 см, копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних), підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти; декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік, підтвердження рівня вільного володіння державною мовою (за наявності); сертифікат про підтвердження професійної компетентності у відповідній сфері державної реєстрації, отриманий в установленому законодавством порядку (у разі відсутності у кандидата на посаду сертифіката про підтвердження професійної компетентності у відповідній сфері державної реєстрації – обовʼязкове проходження тестування на знання законодавства у сфері державної реєстрації осіб, які мають намір виконувати функції державного реєстратора та претендують на посаду державного реєстратора та отримання сертифіката переможцем добору до призначення на посаду державного реєстратора відділу надання адміністративних послуг міської ради).
Документи приймаються до 16:00 год. 13 лютого 2025 року за адресою: кабінет, 33, вул..Шевченка, 42, м. Борислав, Львівська обл. та на електрону адресу: sup_33@ukr.net ( тел: 5-41-04)
За додатковою інформацією стосовно посадових обов’язків звертатися до: в.о.начальника відділу надання адміністративних послуг Хомич Альони Ігорівни, тел. 4-20-25, електронна адреса: cnap.boryslav@gmail.com