Стартує конкурс з відбору СЛОГАНУ м.Борислава

Бориславська міська рада оголошує про проведення конкурсу з відбору СЛОГАНУ для майбутнього бренду м.Борислава.

«Для проведення заходів щодо формування стратегії ребрендингу Борислава, ми проводимо конкурс для визначення слогану міста. Наступним етапом заплановано створити сучасне туристичне лого Борислава. Сподіваємося, бориславці нам у цьому допоможуть, долучаться до обговорення та запропонують варіанти. І ми спільно створимо візитну картку нашого міста», – коментує міський голова Ігор Яворський.

Основні критерії до СЛОГАНУ:
☑ короткий, не більше 4-х слів (сполучники рахуються за слова)
☑ українською мовою (бажано переклад англійською мовою)
☑ характеризує місто, розкриває його цікаві та оригінальні сторони
☑ легко запам’ятовується
☑ продовжує речення: “Борислав …”
☑ основний меседж слогану націлений на гостей міста, які в ньому ще ніколи не були та нічого про нього не чули

Збір ідей триватиме з 09.01.2020р. до 10.02.2020р. (включно).

Для участі у конкурсі необхідно надіслати лист в форматі Word, в якому:

  • написати свій варіант слогану, відповідно до критеріїв, що зазначені вище;
  • коротко описати та пояснити свою ідею слогану (не більше ста слів);
  • вказати своє ім’я та прізвище, контактний номер телефону.

Свої пропозиції та ідеї надсилайте:

  • на електронну скриньку invest.bor@ukr.net, вказавши в темі листа “Слоган Борислава”
  • на адресу: відділ розвитку міста Бориславської міської ради, вул. Шевченка, 42, м.Борислав, індекс 82300. В полі відправника обов’язково вказати своє ім’я та прізвище.

Приклади слоганів:
Нью Йорк – Я люблю Нью Йорк/I Love New York
Берлін – живи/будь Берліном/Be Berlin

Переможець конкурсу обиратиметься в два етапи:

  • 1-й етап – робочою групою з розвитку туризму в м.Бориславі буде оголошено три слогани, які стали фіналістами конкурсу. Цей перелік слоганів буде опубліковано на сайті Бориславської міської ради https://boryslavrada.gov.ua/.
  • 2-й етап – проведення електронних консультацій з громадськістю щодо обрання кращого слогану для бренду Борислава.

За результатами консультацій буде оголошено переможця.

Слоган, який переможе під час публічних консультації, буде взятий робочою групою за основу і його автор отримає подарунок.