Оголошено добір на зайняття вакантної посади

Бориславська міська рада оголошує добір на зайняття вакантної посади адміністратора відділу надання адміністративних послуг міської ради – 1 особа.

Відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо функціонування державної служби та місцевого самоврядування у період дії воєнного стану», яким внесені зміни до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», у відділі надання адміністративних послуг Бориславської міської ради оголошується добір на зайняття вакантної посади в період дії воєнного стану: адміністратор відділу надання адміністративних послуг Бориславської міської ради (5 категорія посад).

Документи приймаються до 16:00 год 18 травня 2023 року за адресою: кабінет 33, вул. Шевченка, 42, м. Борислав, Львівська обл. та на електронну адресу: sup_33@ukr.net.

Назва посади, стосовно якої прийнято рішення про необхідність призначення в період дії воєнного стану.

Адміністратор відділу надання адміністративних послуг міської ради

Посадові обов’язки:

  • надання суб’єктам звернень вичерпної інформації та консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг;
  • прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг, їх реєстрація та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання;
  • видача або забезпечення направлення через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення щодо можливості отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг;
  • організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктами надання адміністративних послуг;
  • здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг термінів розгляду справ та прийняття рішень;
  •  здійснення повноважень у сфері державної реєстрації народження фізичної особи та її походження, шлюбу, смерті.

 Умови оплати праці:

  •  посадовий оклад – 5400,00 грн;
  •  надбавка за ранг;
  •  надбавка за вислугу років;
  •  інші виплати, премії – у разі встановлення.

Інформація про строковість призначення на посаду.

На період воєнного стану. Після припинення чи скасування воєнного стану, але не пізніше шести місяців з дня його припинення чи скасування, на посади в органах місцевого самоврядування, на які особи призначені у період дії воєнного стану, оголошується конкурс, передбачений відповідним законом. Граничний строк перебування особи на посаді, на яку її призначено у період дії воєнного стану, становить не більше 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.

Перелік документів, які необхідно надати для участі у доборі на посаду в органи місцевого самоврядування в період дії воєнного стану, в тому числі спосіб подання, адреса та строк їх подання.

Особа, яка бажає взяти участь у доборі, подає резюме, особову картку Форми П-2 ДС, де обов’язково зазначається така інформація: прізвище, ім’я, по батькові кандидата; інформація для зворотнього зв’язку (контактний номер телефону, електронна адреса), реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України, дві фотокартки розміром 4*6 см, копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних), підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти; підтвердження рівня вільного володіння державною мовою (за наявності); відомості про стаж роботи, стаж державної служби чи служби в органах місцевого самоврядування (за наявності), досвід роботи у відповідній сфері, визначених у кваліфікаційних вимогах.

Документи приймаються до 16:00 год. 18 травня 2023 року за адресою: кабінет 33, вул.  Шевченка, 42, м. Борислав, Львівська обл. та на електрону адресу: sup_33@ukr.net

Освіта та вимоги: громадянство України, вільне володіння державною мовою, освіта вища, за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста. Стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та державній службі не менше одного року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше трьох років, досвід роботи в Державному реєстрі актів цивільного стану.

Вміння працювати на комп’ютері з відповідними програмними засобами, знання правил ділового етикету, володіння необхідними знаннями для надання вичерпних консультацій щодо отримання адміністративних послуг за найменшої кількості звернень.

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію стосовно посадових обов’язків: в.о. начальника, головний спеціаліст служби управління персоналом Бориславської міської ради Пигитчин Наталія Юріївна, тел. 5-41-04, електронна адреса: sup_33@ukr.net